Un pastor proposa reeducar les cabres assilvestrades per fer neta la marina
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Els treballadors exposats al sol han d'extremar les precaucions
A les 12 del migdia d’aquest dimarts s’ha activat l’avís taronja a gairebé tot Mallorca per temperatures que poden superar els 40 graus.
Una basca que obliga empreses i treballadors a adaptar mesures per evitar cops de calor.
Amb una calor de justícia ja des de primera hora del dematí, les jornades de 8 hores al sol es fan més que feixugues.
Moltes empreses ja fa dies que han adaptat els horaris als seus treballadors per evitar el sol durant les hores centrals del dia.
Des d’ahir, dilluns, tenen prohibit circular les galeres, per protegir els animals de la basca.
I és que gairebé tot Mallorca està avui en avís taronja.
Amb una temperatura que a poc a poc ha anat pujant fins a arribar a superar els 40 graus a indrets de l’interior de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia