Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els treballadors exposats al sol han d'extremar les precaucions
A les 12 del migdia d’aquest dimarts s’ha activat l’avís taronja a gairebé tot Mallorca per temperatures que poden superar els 40 graus.
Una basca que obliga empreses i treballadors a adaptar mesures per evitar cops de calor.
Amb una calor de justícia ja des de primera hora del dematí, les jornades de 8 hores al sol es fan més que feixugues.
Moltes empreses ja fa dies que han adaptat els horaris als seus treballadors per evitar el sol durant les hores centrals del dia.
Des d’ahir, dilluns, tenen prohibit circular les galeres, per protegir els animals de la basca.
I és que gairebé tot Mallorca està avui en avís taronja.
Amb una temperatura que a poc a poc ha anat pujant fins a arribar a superar els 40 graus a indrets de l’interior de l’illa.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"