Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Ho han fet en unes jornades per denunciar l'explotació de les dones i les nines al segle XXI
Són moltes les activistes que lluiten contra la brutalitat i les agressions que pateixen les dones al món. Tenim els testimonis de tres dones que estan a primera línia a l’Iran, al Perú i a Guinea Conakry. Són aquests dies a Palma per participar en unes jornades per denunciar l’explotació de les dones i les nines al segle XXI.
Des del 8 de març de l’any 1979, quan Khomeini va accedir al poder a l’Iran, les dones iranianes, segons l’activista Nely Nilufar, lluiten contra aquesta ideologia extremista islamista. Una lluita que ha culminat, diu, en una revolució.
Al Perú des del 2015 existeix una llei contra la violència cap a les dones. Una llei que han fet sortir a la llum xifres alarmants de feminicidis. Es compten més de 120 dones assassinades i més de 7.000 dones desaparegudes, en un país amb 34 milions de persones. Actualment, s’investiga la violació de més de 500 nines de la comunitat indígena de la part de l’Amazones. El cas ha sacsejat el país, però, així i tot, s’intenta blanquejar des de les institucions.
També l’activista Aissatou Diallo, fundadora i presidenta de l’associació humanitària contra l’ablació de les dones africanes, ha denunciat la situació de les dones al seu país, Guinea Conakry.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors