Està previst que per Nadal ja estigui restaurat el retaule major del convent
Amb el suport econòmic del Consell de Mallorca, 364 mil euros, s’han pogut rehabilitar els espais i fer inventari dels béns culturals dins del Convent de les Caputxines de Palma.
Aina Pascual i Jaume Llabrés lideren aquest projecte, ja fa 25 anys que funciona. A partir de dia 26 de desembre i durant tots els caps de setmana de gener, es podran fer visites guiades per gaudir de l’exposició fotogràfica de Donald Murray, casat amb Aina.
Per a les religioses que hi viuen ara mateix, el seu compromís amb el projecte cultural fou clar des del principi.
Està previst que per Nadal ja estigui restaurat el que consideren la joia del projecte: el retaule major del convent.
Llabrés apunta que el patrimoni atresorat aquí, en aquests murs, explica una manera de viure que els traspassa i que és testimoni també de la vida i la cultura mallorquina.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes