Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Les festes previstes pel Consell d'Eivissa seràn a diferents municipis de dijous a diumenge
Dia primer de març serà l’acte institucional a l’hipòdrom de Sant Rafel, on es podrà sentir el pregó a càrrec del president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí. La jornada comptarà amb una desfilada de carros tradicionals, balls pagesos i una degustació de productes locals que permetran als assistents descobrir la riquesa gastronòmica eivissenca. A més, el grup Projecte Mut oferirà un concert acústic al migdia per aportar una atmosfera de música en viu que completi l’experiència. Les festes culminaran diumenge amb diverses activitats esportives programades arreu de l’illa per fomentar la participació ciutadana en la celebració.
Aquests dies són una ocasió especial per als illencs, ja que es commemora l’aniversari de l’entrada en vigor de l’Estatut d’Autonomia, un moment clau en la història de les Illes Balears. Alhora, s’hi posa en valor la identitat local, les nostres arrels, tradicions, cultura i terra, així com el producte local i l’esport balear, elements que formen part de la nostra essència de cada illa i que ens singularitzen com a terra.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo