Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La coalició, que assegura que rep unes 20 afiliacions noves cada setmana, defensa també dur les competències de Sanitat i Educació a l'Estat
Acabar amb la immigració il·legal és una de les propostes programàtiques d’Actúa Baleares-Vox, coalició política que defensa eliminar les ajudes als immigrants que, expliquen, “van en detriment dels nacionals”.
Aquesta formació, que ha instal·lat avui dissabte una parada informativa a s’Arenal, qualifica de “manifestament desproporcionats” els subsidis que reben els immigrants pel fet de ser-ho, un sistema que titllen d’injust i insostenible.
La coalició, que assegura que rep unes 20 afiliacions noves cada setmana, defensa també dur les competències de Sanitat i Educació a l’Estat. Quant al sistema educatiu, Actúa Baleares-Vox aposta per la “llibertat dels ciutadans” per triar entre castellà i català.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte