Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Dijous interpretaran dues simfonies a una gala a l'Auditòrium
Per primera vegada, la Banda Municipal de Palma i l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears actuaran conjuntament.
La cita serà aquest dijous a l’Auditòrium en la gran gala d’homenatge a Mallorca, que se celebrarà sota el títol ‘Música i Naturalesa’. Els més de 100 músics que sumen entre les dues formacions interpretaran dues simfonies. Una del primer director de la Simfònica i l’altra d’Antoni Mairata, un mallorquí de només 22 anys.
Durant la gala, també es projectaran dos documentals, un de Marcos Molina i l’altre de Lluís Casasayas.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa