Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El total de víctimes a l’arxipèlag és ja de 199 persones
174
Les Illes Balears registren un mort més amb coronavirus en les darreres 24 hores, segons les dades facilitades pel Ministeri. El total de víctimes a l’arxipèlag és ja de 199 persones. Els contagiats per aquesta malaltia sumen 1.921, 11 positius més que ahir.
En les darreres 24 hores, han rebut l’alta 14 pacients. El total de curats és de 1.321. Per una altra part, 168 pacients han ingressat a la Unitat de Cures Intensives dels diferents centres hospitalaris de les Illes. En les darreres hores, no s’ha registrat cap ingrés més.
Recomanacions de la Conselleria de Salut
La Conselleria de Salut i Consum reitera la necessitat que la població segueixi les instruccions facilitades per les institucions públiques sanitàries per assegurar l’efectivitat dels recursos i la qualitat màxima en l’atenció de les persones que la necessiten.
Els ciutadans que necessitin anar al centre de salut perquè consideren que tenen símptomes compatibles amb la COVID-19 (tos, febre o fatiga) o bé per qualsevol altra necessitat de salut disposen dels telèfons de cita prèvia 902 079 079 i 971 437 079, a través dels quals se’ls farà un primer triatge i se’ls indicarà què han de fer. Per a l’atenció urgent, el telèfon és el 061.
Atenció primària ha reforçat l’atenció telefònica amb 50 línies i també s’ha posat en marxa un sistema d’atenció virtual a través de les xarxes socials d’atenció primària.
Igualment, per afavorir l’accés a informació rigorosa i actualitzada, s’han activat la pàgina web coronavirus.caib.es i el telèfon 900 101 863 per resoldre els dubtes que puguin tenir les institucions educatives, socials, culturals, esportives, empresarials i polítiques relacionats amb la informació que conté aquesta pàgina.
Tota la informació sobre el coronavirus
Les gràfiques de l’evolució de la COVID-19
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera