Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
No necessiten el permís del propietari per fer-ho
Les façanes dels centres urbans s’omplen d’un caramull de cables de les diferents empreses de telecomunicacions, que al·leguen manca de canalitzacions als carrers de Menorca per soterrar-los. Cada vegada hi ha més empreses d’aquest tipus i, per tant, els nusos de cables no paren d’engreixar i afecten greument l’estètica dels edificis i de la ciutat.
De fet, segons la Llei General de Telecomunicacions del 2014, aquestes empreses estan obligades a soterrar els cables, però poden passar-los per les façanes si els és impossible fer-ho.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments