Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Des de Cort asseguren que els residus no són tòxics i que quedaren precintats
Tot i la pluja, els operaris d’Adalmo han retirat del carrer 4 de Son Banya algunes peces d’uralita pel seu posterior tractament. Escortats per unitats de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma, els treballadors han pogut fer la seva feina amb tota seguretat. L’advocat d’algunes famílies afectades pel desallotjament del poblat ha denunciat l’abandonament d’aquest material tòxic al carrer i la direcció general de Residus ha anunciat l’obertura d’una investigació per saber perquè aquest material havia quedat al carrer. Des de Cort afirmen que els residus va quedar precintat i seguint tots els protocols de seguretat.
La conselleria de Medi Ambient ha demanat informes a Adamo, l’empresa encarregada, i a Cort per saber què és el que va succeir i si la uralita era tòxica o no.
Si la investigació conclou que es varen seguir tots els protocols no s’iniciarà cap expedient sancionador. Des que es va iniciar el programa de reallotjament de les famílies de Son Banya s’han esbucat ja 15 habitatges.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat