Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament instal·la pilons per impedir l'accés dels vehicles a la zona verda del camí de sa Farola
El pinar del camí de sa Farola quedarà, des d’aquest dilluns, delimitat amb pilons perquè no hi accedeixi cap vehicle. És la resposta de l’Ajuntament a la proliferació d’autocaravanes que de manera habitual hi estacionen durant l’estiu. Una situació que els veïns denunciaven amb freqüència.
Tot i que es tracta d’una zona verda, fa ja moltes temporades que s’utilitzava com a aparcament. Per les caravanes, es tracta d’un lloc privilegiat: a la ombra, davant el mar i no gaire lluny del centre. Ara, només serà d’ús per a vianants.
L’Ajuntament té previst habilitar l’aparcament de l’antiga terminal portuària per donar una alternativa als conductors d’aquests vehicles, que per la seva mida no poden estacionar a qualsevol lloc. També serà el primer estiu amb aquesta àrea al polígon disponible per buidar les aigües brutes. Tot i això, les opcions per recórrer l’illa amb autocaravana són encara ben poques.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle