Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Com mana la tradició, i coincidint amb el primer dia de Quaresma, a les 8 en punt del matí el pi ha caigut damunt el trespol de la plaça Vella de Pollença
El pi de Sant Antoni de Pollença d’enguany ja és història. Com mana la tradició, i coincidint amb el primer dia de Quaresma, a les 8 en punt del matí el pi de Sant Antoni ha caigut damunt el trespol de la plaça Vella de Pollença. Enguany, la caiguda ha estat manco espectacular que la d’altres anys per mor que només feia 10 metres després que el passat 17 de gener es xapàs quan l’entraven a la plaça.
Com cada any, en Pep ha estat l’encarregat de fer-lo trossos que s’han repartit entre els veïnats que s’han acostat a la plaça Vella, Els infants són els que més se n’han endut. La tradició de tallar i repartir el pi és relativament recent, fins no fa gaires anys li donaven un ús.
Aquest dimecres també ha estat un dia perquè en Joan Bennàssar, qui va coronar el pi, recordàs aquella jornada i, de retruc, també se n’ha endut un bon tros a ca seva.
De l’Ajuntament de Pollença ja pensen en l’edició del pi de l’any que ve que, potser, introduirà canvis per evitar que es repeteixi la imatge d’enguany, quan el pi es va rompre, afirmen, per un excés de gent a la plaça Vella.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal