El Govern ha venut els automotors de la sèrie 61 al servei de ferrocarrils de Kenya
L’Associació d’Amics del Ferrocarril va celebrat ahir dimarts a Palma un acte de comiat dels automotors de la sèrie 61. Es tracta de les unitats dièsel del tren que varen circular des del 1995 i durant 23 anys per la xarxa ferroviària de Mallorca. Amb l’electrificació del servei, aquests automotors s’han deixat d’utilitzar i ara el Govern n’ha venut les darreres unitats, que avui dimecres demà viatjaran cap a Kenya, per integrar-se al servei de ferrocarrils del país africà. Un dels automotors quedarà a Mallorca per ser rehabilitat i es conservarà a l’Espai Museístic dels Trens de Mallorca, a Son Carrió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda