Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'Ajuntament de Sant Antoni en repartirà més de 3.000 durant les festes patronals
Adhesius per tapar les copes. Així vol evitar els casos de submissió química l’Ajuntament de Sant Antoni durant les festes. Asseguren que no tenen denúncies, però recorden que és un delicte molt difícil de detectar.
Amb la tapa s’evita que algú pugui tirar drogues a la beguda. Per ara no han rebut cap denúncia d’agressió sexual o robatori sota submissió química, però asseguren que és molt difícil de detectar. De moment s’han fet més de 3.000 adhesius que es repartiran a les festes municipals com per exemple la de La Movida que se celebra aquest dissabte i on s’esperen 7.000 persones. El disseny i les frases que decoren l’adhesiu l’han fet els adolescents de l’Espai Jove de Sant Antoni.
No descarten més endavant estendre aquests adhesius als locals d’oci del municipi on asseguren que encara no es fan servir.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora