Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

En aquesta segona fase de la reforma, que durarà dos anys, es preveu una àrea assistencial amb 60 habitacions, a banda d'altres serveis
Imatge exterior de l'Hospital Verge del Toro, a Maó
21El Servei de Salut ha adjudicat a l’empresa Acciona el projecte d’obra declarada d’interès autonòmic de l’Hospital Verge del Toro (Menorca), per un import d’11.995.066 euros.
Aquesta segona fase del projecte consisteix a reformar l’interior de l’edifici segons el projecte arquitectònic. La reforma preveu una superfície útil de 5.101 m2, 60 habitacions i entre 60 i 90 llits. Albergarà una àrea d’hospitalització amb quatre unitats (una per planta), una àrea ambulatòria —amb un hospital de dia, consultes externes i una unitat d’estimulació cognitiva— i una àrea de suport clínic.
Aixímateix, es crearan espais per a proves radiològiques (convencionals i ecografies clíniques), per a la farmàcia (dispensació i suport a la prescripció) i per al laboratori (extracció), a més d’altres àrees, com la destinada a la gestió dels pacients (vestíbul, admissió, arxiu, tanatori), una àrea social (menjadors, vestidors, sala multiconfessional) i una àrea logística i de serveis generals (administració, subministrament i magatzem, cuina, llenceria i bugaderia, residus o manteniment, entre d’altres).
Es preveu que les obres d’aquesta segona fase comencin el mes de maig i es prolonguin durant almenys dos anys.
L’adjudicació és un nou pas per recuperar aquest antic immoble i tornar-lo a posar al servei de la societat menorquina per atendre-hi les necessitats assistencials dels pacients crònics i dels seus cuidadors.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia