Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

Amb més de quaranta vestits, es mostra l'evolució d'aquesta moda des de la primera desfilada, que es va celebrar el 1971
Una de les joies de la corona de l’exposició és el vestit d’Elio Verhayer, que ha estat cedit per la marca, i que és de la desfilada de moda Adlib de 1973, any en què van participar modistes d’alta costura. També hi formen part altres vestits icònics, com és el de Brigitte Attard, de la passarel·la de 1971, que va marcar els inicis d’aquesta moda. A la mostra queda patent com hi havia dissenyadors que es decantaven per una línia més tradicional i d’altres que triaven seguir les novetats que marcaven els cicles de la moda.
L’exposició es complementa amb vídeos als quals es pot accedir a través de codis QR situats a l’inici de cada dècada que ajuden a tenir una visió més completa de cada època. L’exposició, organitzada pel Consell d’Eivissa, es pot visitar al Far de ses Coves Blanques de Sant Antoni, de sis a nou de la tarda, de dilluns a dissabte fins al dia 26 de maig.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears