Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Inicialment, la Fiscalia li demanava una pena de 7 anys
86
Una dona acusada d’abusar sexualment de la seva companya de cel·la a la presó de Palma ha acceptat dos anys de presó. En el judici celebrat dilluns davant la secció segona del tribunal provincial, la dona ha confessat els fets, -que realitzava tocaments a l’altra reclusa mentre dormia i abusava d’ella- que van ocórrer en la cel·la que compartien, entre maig i juny de 2015, on l’acusada complia condemna per narcotràfic. Inicialment, la Fiscalia li demanava una pena de 7 anys.
La fiscal li ha aplicat l’atenuant de reparació del dany després de pagar a la víctima 1.500 euros d’indemnització. L’acusada també s’ha compromès a seguir un programa per deixar les drogues. A canvi, no haurà de tornar a ingressar a la presó.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments