Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
L'aler murcià és la quarta renovació d'un projecte que aposta per la continuïtat del bloc
Adrián Méndez és la quarta renovació i el sisè component confirmat del tercer projecte de l’Hestia Menorca a la LEB Plata. El jugador es trobava entrenant-se poc després que el club ha anunciat que el de Molina de Segura complirà la seva tercera temporada a Bintalfa.
L’aler murcià ha fet una mitjana de 6,6 punts i 2,8 punts, a més de posar la seva polivalència al servei del tècnic Oriol Pagès. Com en altres casos, la seva ha estat una renovació exprés. Méndez s’uneix a Urko Otegi, Alberto Corbacho, Drew Guebert i Xavi Hernández, en l’aposta del club per la continuïtat del bloc. El pivot neerlandès Menno Dijkstra (2,12), procedent del Girona, és de moment l’única novetat.
Com la resta de jugadors, tot i que encara és prest fixar objectius, Méndez s’ha manifestat ambiciós i considera que l’equip ha de fer un pas més en l’escala competitiva a la LEB Plata.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts