Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Fa uns dies ja van alertar de la seva presència a la badia de Talamanca
La Guàrdia Civil ha estat alertada de la presència d’Evaristo Soler a la zona de Torre del Mar, a Eivissa. Soler va ser denunciat per explotar de forma il·legal fondejos a Porroig i condemnat per un delicte d’amenaces a uns bussos de l’ONG Maltesa del Mar.
Fa uns dies els vesins de Talamanca van avisar la Guàrdia Civil de la presència de Soler a la badia, i ara també han alertat de la seva presència al petit port que hi ha a Torre del Mar. De fet, un vaixell de l’empresari que fa uns dies estava a Talamanca ara es troba a Torre del Mar.
La Guàrdia Civil s’ha reunit amb l’Ajuntament d’Eivissa per tractar aquest tema, i estan en alerta per evitar que l’empresari ampliï la seva activitat il·legal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles