Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
No existeix un model que permetés predir el que passaria amb els instruments i sistemes d'alerta que es disposen actualment
135
Una vegada passat el fenomen de les fortes pluges del passat dimarts al Llevant de Mallorca amb les fatals conseqüències, l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha considerat que s’ha de revisar els mitjans i recursos actuals de previsió meteorològica per evitar els estralls d’un episodi com aquest, inèdit fins ara a les Balears.
La delegada de l’Aemet a les Illes, Maria José Guerrero, ha recordat a IB3 Ràdio que el factor incertesa és clau en el sistema de feina dels meteoròlegs. I en aquest sentit, dimarts, en la fase de prevenció, es va apostar per l’avís groc, el més probable segons les fórmules amb què feien feina. I una vegada comença l’episodi, en la fase ja de vigilància, es va elevar a taronja.
La responsable de l’Aemet ha assegurat que aquest episodi ha estat extrem, mai no s’havia produït a les Balears i, per tant, no existeix un model que permetés predir el que passaria amb els instruments i sistemes d’alerta que disposen actualment.
Guerrero lamenta la situació devastadora en què ha quedat la zona i apel·la a cercar fórmules entre tots per millorar la prevenció davant un fenomen inevitable.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya