Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
N'ha resultat adjudicatària l'empresa COMSA, per valor de 12,3 milions d'euros i un termini per executar les obres de tres anys i mig
Imatge d'arxiu de Son Santjoan.
147El projecte d’ampliació i remodelació de l’àrea terminal de l’Aeroport de Son Santjoan continua endavant. AENA acaba d’adjudicar un contracte per ampliar les passarel·les de dos mòduls de l’aeròdrom de Palma.
AENA ja ha adjudicat les obres d’instal·lació de noves passarel·les d’embarcament de passatgers als mòduls A i D de l’aeròdrom de Palma. N’ha resultat adjudicatària l’empresa COMSA, per valor de 12,3 milions d’euros, amb una baixada del 19,25% respecte del preu de licitació, i un termini per executar les obres de tres anys i mig.
Segons l’expedient de l’adjudicació d’AENA, aquesta actuació als mòduls A i D es fa “per millorar la rapidesa en les operacions d’embarcament i desembarcament, així com la seguretat”. Els dos mòduls creixeran cap a l’oest per tenir més portes d’embarcament.
Aquestes obres, juntament amb la construcció d’una plataforma de remots, la remodelació de l’edifici principal i les actuacions als accessos, vialitat i aparcaments, eren els quatre grans eixos del projecte d’ampliació i remodelació de Son Santjoan.
Abans de la pandèmia, aquest projecte va ser objecte de controvèrsia amb el Govern però el gestor aeroportuari es va mostrar disposat a sacrificar la plataforma d’estacionament remot d’avions i a reduir el nombre de noves places d’aparcament per a vehicles privats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles