Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Serà per a estacionaments d'un mínim de tres dies i més econòmic que l'actual
Aena construirà un aparcament de llarga durada als voltants de l’aeroport d’Eivissa. Estarà en marxa el mes de juny, tendrà unes 200 places i per reservar es disposarà de l’aplicació d’AENA per a telèfons mòbils i també es podrà realitzar a través d’internet. Serà per a estacionaments d’un mínim de tres dies, i més econòmic que l’actual.
Davant els problemes que hi ha al Codolar per deixar el cotxe, el director de l’Aeroport, Roberto Llamas, ha confirmat a IB3 Notícies que projecten construir una primera planta a l’actual zona d’aparcament per guanyar més places. I una vegada que estigui en marxa, s’hi podrà estacionar el cotxe de manera gratuïta durant 15 minuts.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703