El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Des de fa 40 anys, utilitzen l'espai com a compensació pels renous i la contaminació de l'aeròdrom
Veïnats de Son Bonet, fent ús del solar on s'instal·larà el parc fotovoltaic
133Segons ha informat el director de l’aeròdrom de Son Bonet, Manuel Martínez Garrido, Aena estudiarà alliberar una part del recinte on s’ubicarà el futur parc fotovoltaic per a l’ús dels veïnats “dins del marc d’enteniment que sempre hi ha hagut amb l’ajuntament de Marratxí”.
Les declaracions de Martínez Garrido arriben després que aquest dimarts horabaixa, el batle de Marratxí, Miquel Cabot, i el president d’Aena, Maurici Lucena, es reunissin a Madrid, en una trobada en qual l’ens aeroportuari es va comprometre a estudiar la modificació del projecte. En qualsevol cas, el director de Son Bonet deixa clar que “el parc fotovoltaic seguirà endavant ja que és imprescindible pel futur dels aeroports i el seu desenvolupament mediambiental”.
A l’espera de saber si es modificarà el projecte, l’inicial tenia una inversió de 13,4 milions i constava de 32.000 plaques solars instal·lades a 20 hectàrees d’un solar propietat d’Aena que, des de fa 40 anys, utilitzen els veïnats com a compensació pels renous i la contaminació de l’aeròdrom. Per tot això, l’anunci del projecte de parc fotovoltaic va originar les queixes dels veïnats de la zona.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran