Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La implantació del nou sistema tecnològic continua generant debat sobre la seva fiabilitat
La futura torre de control virtual de l’aeroport de Menorca estarà com a mínim dos anys en fase de proves. La implantació del nou sistema tecnològic, però, continua generant debat sobre la seva fiabilitat. I és que els controladors aeris no tendran visió directa de la pista.
La fiabilitat de la nova torre de control que s’ha de construir a l’aeroport de Menorca torna a generar debat. Aena assegura que aquest sistema funciona en altres aeròdroms d’arreu del món. Per contra, els sindicats denuncien que això no és cert i adverteixen que implantar-lo a l’illa pot posar en perill el trànsit aeri de Menorca, en cas que hi hagi qualsevol problema tècnic.
La nova infraestructura s’ha d’habilitar a les actuals oficines pròximes a la torre de control i no suposarà cap pèrdua de llocs de treball. Malgrat no tenir visió directa de la pista, la sala virtual permet als controladors aeris o als avions operar amb major seguretat.
La Unió Europea ha triat l’aeroport de Menorca per implantar aquest sistema pioner a Espanya aprofitant que té la torre de control més antiga d’Espanya i que se n’ha de construir una de nova.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix