Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'objectiu és que pugui produir el 40% de l'energia que consumeix l'aeroport de Son Sant Joan
AENA ha engegat els tràmits per ubicar a una parcel·la buida de l’aeroport de Son Bonet un parc fotovoltaic. L’objectiu és arribar a autoproduir gairebé el 40% de l’energia que consumeix l’aeroport de Palma. Finalment, a Balears, s’ha triat aquest indret perquè es tracta d’un terreny suficientment gros. No podrà estar en funcionament fins d’aquí a quatre anys.
Aquest parc fotovoltaic és una de les mesures per reduir la petjada energètica de l’aeroport de Palma. Segons l’estudi d’impacte ambiental del projecte d’ampliació de les instal.lacions, una vegada acabades les obres, amb l’augment d’operacions, hi haurà un increment de les emissions de CO2, a una previsió de més del 15% d’aquí a cinc anys.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície