El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Algunes aerolínies estan ajustant la seva operativa i continuen treballant per a restablir els seus sistemes també afectats
185
En un comunicat, Aena ha informat que ha restablert ja els seus principals sistemes després d’haver sofert aquest divendres al matí els efectes de la incidència informàtica mundial que ha afectat empreses de tot el món per l’actualització fallida de Crowdstrike. Els aeroports han estat operatius en tot moment.
Segons Aena, algunes aerolínies estan ajustant la seva operativa i continuen treballant per a restablir els seus sistemes també afectats. Els passatgers han de consultar a les seves companyies aèries l’estat dels seus vols.
Els aeroports de la xarxa d’Aena a Espanya han estat operatius en tot moment i el gestor aeroportuari treballa directament amb Crowdstrike per a implementar la solució definitiva.
Aeroports i aerolínies de tot el món, així com empreses d’altres sectors, s’han vist afectats pel mateix incident i treballen de manera conjunta perquè l’impacte en els passatgers sigui el menor possible.
Durant les primeres hores del matí es van activar els sistemes de contingència i es van gestionar alguns processos de manera manual per a mantenir les operacions.
Fins a les 14.30 hores s’han operat 3.520 vols en tots els aeroports de la xarxa d’Aena a Espanya i les aerolínies han reportat 105 cancel·lacions.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle