Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El sindicat CCOO avisa: "Aquesta serà la temporada més conflictiva que s'hagi viscut mai a l'Aeroport"
250
Una trentena de treballadors de l’Aeroport de Menorca han protestat aquest dilluns matí a les portes del Consell insular, on representants d’AENA i ENAIRE es troben reunits amb la presidenta Susana Mora i part del seu equip per explicar-los la propera entrada en funcionament de la torre de control virtual. Aquest sistema de regulació remota de les operacions aèries, que es preveu posar en marxa en proves a final d’any, vuit mesos del previst inicialment, no ofereix prou garanties per als treballadors, que demanen ser partíceps de la iniciativa.
La torre de control virtual, que s’ha d’implantar de forma pionera a Espanya als aeroports de Menorca i Vigo, substituirà la feina que es ve duent a terme des de la torre física. El projecte s’ha adjudicat per 5,4 milions d’euros.
D’altra banda, els treballadors protesten també per la decisió d’AENA de prescindir de tres bombers de l’Aeroport. Comissions Obreres denuncia que l’Ens està incomplint el conveni col·lectiu per obligar el personal a fer feines de reforç del servei que, entén, només poden ser voluntàries. El sindicat anuncia que impulsarà “totes les iniciatives que facin falta” perquè es compleixi el conveni. “Si ningú no hi posa remei, aquesta temporada serà la més conflictiva que s’ha viscut mai a l’aeroport menorquí”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis