Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'illa compta amb un total de 158 connexions, 17 més que les oferides en la temporada d'estiu del 2016
124
L’Aeroport d’Eivissa amplia les seves connexions internacionals amb la inauguració de set noves rutes europees a Birmingham, Londres-Stansted, Dusseldorf, Munic, Zuric, Hamburg i Ostende.
Les rutes a Birmingham i a Londres-Stansted comptaran amb sis i set operacions setmanals, respectivament. Ambdues rutes són operades per Jet2.com.
L’aerolínia Niki va iniciar dissabte 29 d’abril tres enllaços amb Munic, Zuric i Dusseldorf. El primer tendrà cinc operacions setmanals, mentre que les connexions amb Zuric i Dusseldorf en tendran set cadascuna. Altrament, la mateixa companyia operarà una ruta a Hamburg, amb tres connexions per setmana.
Per la seva banda, Tui Fly Belgium enllaçarà dues vegades per setmana amb Ostende (Bèlgica).
Amb aquestes noves connexions, l’Aeroport d’Eivissa comptarà amb un total de 158 rutes, 17 més que les oferides en la temporada d’estiu del 2016.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general