Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La patronal del comerç alerta que si no es fan efectives, sortiran al carrer així com ho han fet els restauradors
La patronal del comerç AFEDECO ha criticat aquest divendres que fins ara, els comerciants encara no han rebut els 1,8 milions d’euros promesos en ajudes directes per part de l’Ajuntament de Palma, amb l’objectiu de fer front a la crisi generada arran de la Covid-19.
“És ara quan es necessiten aquestes ajudes, no d’aquí tres o quatre mesos”, ha assenyalat AFEDECO en un comunicat, que ha sol·licitat “màxima celeritat” en la concessió d’aquestes ajudes.
El vicepresident d’aquesta federació i el seu portaveu a Palma, Miguel Ángel Salvà, han insistit que aquestes ajudes “es van prometre” al març passat, durant el confinament, “es van vendre com a fum en diverses ocasions i han quedat oblidades”.
Des d’AFEDECO s’exigeix al regidor de Comerç, Rodrigo Romero, que “indiqui en quin punt ens trobam” i que “doni una data de repartiment d’aquestes ajudes perquè els comerciants ja no aguanten més”. El següent pas, com en el cas del sector de la restauració, serà sortir al carrer a protestar quan la situació sanitària ho permeti, ha afegit Salvà.
AFEDECO no vol arribar a aquest “extrem”, però el govern municipal hauria d'”empatitzar” amb la societat i “adonar-se de la dramàtica situació que viu el sector en aquests moments.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici