Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La gala es va celebrar a benefici de l'Associació d'Esport Adaptat d'Eivissa i Formentera
Aforament complet a la tercera edició de l’Inclusion Fashion Day.
La discoteca Hï va ser aquest any l’encarregada d’acollir aquesta pasarel·la de moda 100% inclusiva. Hi varen desfilar persones de diferents capacitats, edats o races i defensors dels moviments trans i LGTBIQ+ de l’illa.
La gala es va celebrar a benefici de l’Associació d’Esport Adaptat d’Eivissa i Formentera i la va conduir la periodista i psicòloga Irene Villa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat