Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Els científics, en una expedició que es va fer a l'illa, van extreure l'ascidia 'aplidium albicans', una partícula d'on s'ha elaborat la base d'aquest medicament anticancerós
La farmacèutica Pharmamar ha comunicat que espera una decisió negativa a l’aprovació del seu fàrmac antitumoral contra el mieloma múltiple. Un fàrmac que té el seu origen a Formentera. Els científics, en una expedició que es va fer a l’illa, van extreure l’ascidia ‘aplidium albicans’, una partícula d’on s’ha elaborat la base d’aquest medicament anticancerós.
De moment, el comitè de medicaments ha donat una intenció de vot negativa, tot i que el resultat final es coneixerà la setmana de l’11 al 15 de desembre quan l’Agència Europea del Medicament doni el resultat final.
Segons Pharmamar, el fàrmac ha superat tots els assajos clínics en pacients. Escolta aquí la notícia a l’edició Pitiüses de l’Informatiu Migdia d’IB3 Ràdio
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta