El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Terraferida ha denunciat aquest fet, que lamenta es repeteix sovint per la manca de mitjans
Agents de Medi Ambient irrompen en unes noces que se celebraven a les dunes del parc natural des Trenc. Una activitat que no hauria estat autoritzada. Segons les imatges difoses per la Conselleria, s’hi havien instal·lat bancs, un arc i una taula.
En total ocupaven un espai de 459 metres quadrats. Els agents han demanat als assistents que desallotjassin la zona, han desmuntat les instal·lacions i han obert una acta, a partir de la qual actuarà ara la Conselleria.
Terraferida ha denunciat aquest fet, que lamenta es repeteix sovint per la manca de mitjans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets