Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'illa interessa, i molt, al turista nord-americà. I perquè cresqui l'interès encara més, Turespaña ha reunit els principals agents de viatges que s'han d'encarregar, després, de vendre la destinació
Turespaña ha organitzat una cimera amb una setantena d’agents de viatges nord-americans per donar a conèixer Espanya com a destinació turística. La trobada ha arrencat a Mallorca. Durant el dia d’avui, empreses i oficines de turisme d’altres regions i comunitats autònomes han venut la seva oferta als agents arribats des de diferents punts dels Estats Units i Canadà.
Aprofitaran la seva estada a l’illa per conèixer-la de prop i, així, recomanar-la de primera mà als seus clients. Les visites, organitzades pel Consell de Mallorca, seran diverses. Des de cellers de vi, com el de Son Puig, i establiments hotelers.
Mallorca té de l’any passat la ruta directa amb Nova York. De llavors ençà, el nombre de turistes estatunidencs ha crescut. Només amb aquesta connexió arribaren a l’illa més de 10.000 persones. El nord-americà és un turista de qualitat, d’alt poder adquisitiu i interessat per una oferta completa, més enllà de la del sol i platja.
Desestacionalització, alt poder adquisitiu i a la recerca de bon clima: les claus del mercat turístic nord-americà
Es planteja obrir una nova ruta aèria amb Nord-amèrica: Toronto – Palma
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge