Valoren que l'esforç i les dificultats tècniques que suposen aquestes mobilitzacions no els compensa, però no tanquen la porta a participar-hi en un futur
L’Associació d’Empresaris d’Explotacions Agràries de Menorca no s’afegirà, de moment, a la tractorada en contra de la política agrària europea. Així ho han consensuat els seus membres en una reunió celebrada aquest dilluns capvespre a la seu de PIME.
Amb el precedent de la tractorada de fa quatre anys, valoren que l’esforç i les dificultats tècniques que suposa aquesta mobilització no els compensa, i la idea és fer protestes a més petita escala. De tota manera, continuaran en contacte amb altres associacions agràries de l’illa per conèixer-ne el posicionament, i no es tanquen a fer-la en un futur.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses