Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

És una producció del Teatre Principal sobre el text de Colm Torbin
Prop d’una quarantena d’actors han participat al càsting per a cinc dels personatges l’obra ‘Clitemnestra’, que produeix el Teatre Principal de Palma i que dirigeix Agustí Villaronga. El director mallorquí, més conegut pel seu treball a la indústria del cinema, canvia de registre per dirigir aquesta tragèdia grèga basada en el text de Colm Tobin.
Al càsting, en què s’han seleccionat 38 actors i actrius dels 129 inicials, hi hem trobat altres cares molt conegudes a les Illes com Àlvar Triay Toni Gomila i Xavi Núñez.
“Clitemnestra” és una producció del Teatre Principal sobre el text de Colm Torbin. L’espectacle es representarà els dies 29 de març i 3 i 4 d’abril.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella