Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El vicesecretari de la formació d'extrema dreta ha afirmat que aquest no és el moment per a finançar "questions ideològiques"
El secretari d'Organització de Vox a Balears, Agustí Buades
121El vicesecretari d’Organització de Vox a Balears, Agustín Buades, s’ha referit aquest divendres a les ajudes de la Conselleria de Presidència, Funció Pública contra la LGTBI-fòbia que ha considerat de “xibius ideològics”.
Per a Buades, “aquest no és el moment de subvencions quan, en ple estiu amb les empreses encara intentant recuperar-se de la crisi provocada per la pandèmia, al Govern balear no se li acut una altra cosa que continuar amb qüestions ideològiques”.
Des de Vox, segons Buades, continuaran denunciant aquestes subvencions i exigint la seva eliminació perquè es destinin a la recuperació del teixit econòmic i social.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins