Un any més, Agustín “El Casta” durà les rialles a l’Auditòrium de Palma amb “La Fiesta en Paz”. La seva cita nadalenca amb el públic ja és tota una tradició. L’humorista estrenarà per a l’ocasió un nou monòleg aferrat a l’actualitat. No hi faltarà en Lorenzo Llamas, algun personatge de recent creació i altres dels habituals. També hi haurà sorpreses, vídeos inèdits i un curt dirigit per Marcos Cabotà. La primera funció és aquest dilluns 25. En farà 7 fins a l’1 de gener.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa