Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L'espectacle el farà entre el 25 de desembre i l'1 de gener a l'Auditòrium
Puntual com el pare Noel arriba el nostre següent protagonista. És un clàssic de Nadal mallorquí i torna un any més per fer-nos riure. Agustín “El Casta” serà 6 dies a l’Auditòrium de Palma amb el seu especial de Nadal, amb un titol que sona a alemany.
Klaus Kartofeln és el protagonista d’enguany del cartell de l’especial de Nadal que, cada any per aquestes dates, presenta Agustín El Casta a l’Auditorium.
Cançons, peces audiovisuals, els personatges que tothom vol veure i també monòlegs nous. El Casta diu que és un espectacle dedicat a la dona.
En temps en què l’humor passa per moments delicats, el còmic creu que alguns companys del seu gremi no tenen llibertat a l’hora de fer feina.
El Casta estrena aquest proper dimarts 25 i oferirà 7 actuacions fins a l’1 de gener.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor