Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un projecte sense lligams a Madrid i amb la defensa del mallorquí com a idioma propi
L’exdiputada del PP, Aina Aguiló, ha presentat el seu nou partit. Nom ‘Sumam‘ i anirà als proxims comicis municipals, a Palma, on confien treure quatre regidors.
Aguiló ha presentat la formació amb una desena de persones. L’objectiu a llarg termini, diu, és ser la veu mallorquina al Congrés dels diputats.
Recordem que el mes de març, Aguiló es va donar de baixa del Partit Popular. Ara presenta aquest nou projecte sense lligams a Madrid i amb la defensa del mallorquí com a idioma propi.
De moment, ‘Sumam‘ té 450 sol·licituds d’afiliació. Després de l’estiu, celebraran la primera assemblea.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases