Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La jove activista ho va deixar tot per construir una escola d'educació especial al Nepal
Aquesta escola a Hetauda, al sur del Nepal, és l’única escola d’educació especial en un districte de 2.500 km2. El que va començar com un somni avui és una realitat.
La catalana Aina Barca va emprendre aquest repte als 21 anys. Una lluita per escolaritzar els nins i nines oblidades del Nepal. No va ser un repte fàcil. Barca es va haver d’enfrontar a amenaces, coaccions i abusos per complir els seus objectius.
La història cobra vida a ‘Asha’ o ‘La força de l’Esperança’, el llibre que ha presentat aquest dilluns a Palma. I és que l’esperança i la voluntat són els millors ingredients per complir els teus somnis.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061