Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
L'exbatlessa de Palma i actual directora de l'Agència Espanyola de Cooperació substituirà Ramon Morey
Aina Calvo serà la nova delegada del Govern central a les Balears. Ho ha avançat avui el diari Última Hora i ho han confirmat fonts socialistes a IB3notícies.
L’exbatlessa de Palma i actual directora de l’Agència Espanyola de Cooperació substituirà Ramon Morey que ocupa el càrrec de manera interina d’ençà que Rosario Sánchez fou nomenada consellera d’Hisenda.
El nomenament d’Aina Calvo es podria fer oficial dimarts que ve al Consell de Ministres. La proposta de Calvo ha arribat directament des de Madrid.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²