Aina Suau prepara a consciència Hugo per una nova jornada d’entrenaments. Després de proclamar-se campiona de Balears, ara la palmesana afronta un nou repte, representar Espanya al campionat d’Europa de Ponis D, la categoria de ponis de major alçada. L’amazona mallorquina, que va quedar tercera al campionat d’Espanya fa quasi un mes, ha decidit preparar l’important cita europea a Alaior, on resideix el seu entrenador Toni Seguí.
El tècnic menorquí veu una gran evolució en la seva pupil·la i creu que està preparada per afrontar la competició que tindrà lloc a la localitat anglesa de Bishop Burton. Amb aquesta confiança, Aina Suau afrontarà, juntament amb Hugo 127, el campionat d’Europa de doma que es disputarà del 7 al 12 d’agost.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina