Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La soprano actúa aquest diumenge al les 20h al Palau de Congressos en el marc del tercer festival Mallorcòpera
Unes de les sopranos més polifacètiques del món, Ainhoa Arteta, actua aquesta nit al Palau de Congressos de Palma. La cantant oferirà un recital a partir de les vuit del capvespre, dins del tercer festival MallorcÒpera. Hores abans del concert, hi hem pogut parlar en exclusiva.
La soprano acaba d’aterrar a Mallorca, cansada d’un concert a Màlaga el dia anterior. Explica a l’equip d’IB3 Notícies que no cantarà, que només modularà la veu.
Puja a l’escenari, amb un pianista a qui acaba de conèixer. Després de diversos concerts en què fins i tot ha cantat cançons d’U2, Arteta reprèn al Palau de Congressos de Palma els recitals clàssics que tant reivindica: “Jo sempre dic que l’òpera és molt bonica, molt grandiosa, però el recital és poesia cantada. És com un nèctar”, assegura la cantant.
Ainhoa Arteta va passar la Covid el passat mes de gener. La malaltia i la pandèmia també li han aportat aspectes positius. “Qualsevol cosa que facis, per molt poca cosa que sembli, és un món nou que reprens i que reprens amb moltes més ganes”, diu Arteta.
Per això, la soprano valora que el públic vagi al teatre i explica que, a causa de la pandèmia, ara es transmet una energia especial i el públic aplaudeix amb més ganes que mai.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús