Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Govern central va adjudicar a la companyia els vols que cobreixen les rutes Palma-Menorca i Palma-Eivissa, a finals de març.
Air Europa continuarà operant els vols interilles fins que s’aixequi l’estat d’alarma segons s’ha publicat aquest dijous al Butlletí Oficial de l’Estat. A finals de març, el Govern central va adjudicar a la companyia els serveis per cobrir les rutes Palma-Menorca i Palma-Eivissa.
El contracte inicial acabava el dia 29 de març, i a causa de la crisi sanitària, es va allargar fins al 12 d’abril. Finalment, Air Europa continuarà operant aquests vols fins que acabi l’estat d’alarma, incloses les possibles pròrrogues que pugui haver-hi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania