Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Podria arribar a aprimar-se un 20% per mor de la pandèmia
Air Europa està aprimant la seva flota, que podria arribar a reduir-se en un 20%. Això mentre el grup IAG i Globalia continuen amb les negociacions de l’adquisició de l’aerolínia de Juan José Hidalgo per part de la companyia matriu d’Iberia.
Air Europa justifica la decisió per aconseguir una flota única, és a dir, avions d’un sol fabricant, Boeing. Per aquest motiu, i enmig de la crisi provocada per la pandèmia a l’aviació, Air Europa està tornant els A-330 que encara té en règim de lísing amb la idea de només conservar-ne un al febrer.
Paral·lelament, negocia amb Boeing retardar les entregues que té pendents en espera que es reactivi el trànsit aeri mundial.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores