El Consell d'Eivissa ha acollit aquest dijous la convocatòria extraordinària de la Mesa de Lluita contra l'Intrusisme
El portal d’estades turístiques Airbnb ha eliminat el 100% dels anuncis d’oferta d’allotjament il·legal per a l’illa d’Eivissa i s’ha compromès a aconseguir el mateix resultat en el conjunt de les Balears abans del 15 d’octubre.
El Consell d’Eivissa ha acollit aquest dijous la convocatòria extraordinària de la Mesa de Lluita contra l’Intrusisme per donar compte dels darrers resultats aconseguits en col·laboració amb aquest portal d’allotjament, el qual concentra el 90% dels habitatges turístics de l’illa, tant reglades com també d’il·legals. Ha assistit a la reunió la presidenta del Govern, Marga Prohens, que ha destacat els “impressionants avanços de la lluita contra l’oferta turística il·legal” a l’illa.
També hi han participat com a convidats el president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés; el de Formentera, Óscar Portas, i la consellera d’Ordenació Territorial i Turística de Menorca, Núria Torrent, amb la finalitat de posar de manifest que totes les institucions treballen des de l’inici de la legislatura per presentar resultats com els d’Eivissa “com més aviat millor”, ha dit Prohens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració