Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El menorquí creu que el partit contra Las Rozas és clau per al conjunt pobler
Aitor Pons pot presumir d’haver estat l’autor del primer gol del Poblense l’any del seu retorn a Segona B, 31 anys després. I el va marcar a casa, a Sa Pobla, davant la seva gent.
Avui hem estat amb ell per parlar d’aquesta diana especial. El futbolista menorquí recorda a la perfecció la jugada del gol fabricada entre Dani Benítez i Mateu Ferrer.
A més, Aitor Pons ha lamentat el penal fallat contra el filial de l’Atlètic de Madrid, i ha assegurat que el partit d’aquest diumenge contra Las Rozas és clau per mesurar les aspiracions del conjunt pobler en el seu retorn a Segona B.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera