Logo IB3N
X

Ajornat un desnonament a Marratxí

És la sisena vegada que s'intenta desallotjar aquesta família per impagament del lloguer de l'habitatge des del 2016

08/04/2019

Ajornat un desnonament a Marratxí

265

El desnonament d’una família de sa Cabana, a Marratxí, per impagament del lloguer des del 2016, finalment, s’ha ajornat. És la sisena vegada que s’intenta desnonar aquesta família de sis memebres, dos d’ells menors d’edat.

Fins a cinc patrulles de la Guàrdia Civil han acordonat durant una hora l’entrada de l’habitatge, però a les 10:30 hores una ordre judicial l’ha suspès. La plataforma Stop Desnonaments Mallorca qualifica l’acte de “criminal”, ja que la mare té una incapacitat del 38% i el pare també en té una per accident laboral no reconeguda per la mútua.

Stop Desnonaments denuncia que l’Ajuntamet no els ofereixi un habitatge social i que la Renda Social Garantida no arrribi a la família. L’Ajuntament de Marratxí, per la seva part, ha confirmat a IB3 Notícies que la família no ha presentat la documentació necessària per rebre les ajudes públiques.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella