Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
És la sisena vegada que s'intenta desallotjar aquesta família per impagament del lloguer de l'habitatge des del 2016
184
El desnonament d’una família de sa Cabana, a Marratxí, per impagament del lloguer des del 2016, finalment, s’ha ajornat. És la sisena vegada que s’intenta desnonar aquesta família de sis memebres, dos d’ells menors d’edat.
Fins a cinc patrulles de la Guàrdia Civil han acordonat durant una hora l’entrada de l’habitatge, però a les 10:30 hores una ordre judicial l’ha suspès. La plataforma Stop Desnonaments Mallorca qualifica l’acte de “criminal”, ja que la mare té una incapacitat del 38% i el pare també en té una per accident laboral no reconeguda per la mútua.
Stop Desnonaments denuncia que l’Ajuntamet no els ofereixi un habitatge social i que la Renda Social Garantida no arrribi a la família. L’Ajuntament de Marratxí, per la seva part, ha confirmat a IB3 Notícies que la família no ha presentat la documentació necessària per rebre les ajudes públiques.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció