Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És la sisena vegada que s'intenta desallotjar aquesta família per impagament del lloguer de l'habitatge des del 2016
226
El desnonament d’una família de sa Cabana, a Marratxí, per impagament del lloguer des del 2016, finalment, s’ha ajornat. És la sisena vegada que s’intenta desnonar aquesta família de sis memebres, dos d’ells menors d’edat.
Fins a cinc patrulles de la Guàrdia Civil han acordonat durant una hora l’entrada de l’habitatge, però a les 10:30 hores una ordre judicial l’ha suspès. La plataforma Stop Desnonaments Mallorca qualifica l’acte de “criminal”, ja que la mare té una incapacitat del 38% i el pare també en té una per accident laboral no reconeguda per la mútua.
Stop Desnonaments denuncia que l’Ajuntamet no els ofereixi un habitatge social i que la Renda Social Garantida no arrribi a la família. L’Ajuntament de Marratxí, per la seva part, ha confirmat a IB3 Notícies que la família no ha presentat la documentació necessària per rebre les ajudes públiques.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal