Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Consell també els finança la compra d'ordinadors, les classes no reglades i l'associacionisme juvenil
Menorca ajudarà econòmicament els joves amb pocs recursos a treure’s el carnet de conduir. Des d’aquest dilluns i durant 15 dies hàbils, els aspirants poden presentar la sol·licitud per optar a una beca de fins a 500 euros per pagar les classes de l’autoescola i l’examen de conducció.
El Consell de Menorca acaba de publicar tot un paquet de subvencions per a joves d’entre 16 i 30 anys que també inclou ajudes de 500 euros per comprar un ordinador, 300 euros per apuntar-se a classes no reglades relacionades amb les arts o el lleure, i fins a 1.000 euros per crear una associació juvenil.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals