L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
A tots aquests ajuts, s'hi afegeixen les línies de crèdit o d'aval que han posat en marxa organismes autonòmics com l'ISBA o estatals, com l'ICO o l'ICEX
Mentre duri l’estat d’alarma, els autònoms, sobretot volen resoldre els seus dubtes. Encara que retallin despeses, molts continuaran sense ingressos. Per això, l’Estat ha creat noves ajudes. Una d’elles és la prestació per cessament d’activitat.
I si no estan obligats a tancar, també hauran de justificar la pèrdua de facturació.
El pagament de la cotització ha estat un altre punt polèmic. Tots els autònoms han hagut de pagar la quota d’aquest mes d’abril. Però a partir del mes que ve, en podran demanar una moratòria.
I si algun autònom té deutes amb la Seguretat Social, també en podrà demanar un ajornament amb un interès del 0,5 per cent.
Pel que fa a les hipoteques, els autònoms també tenen dret a demanar al banc una moratòria.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve