Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El Consell començarà a recollir les sol·licituds d'ajuts aquesta setmana
Els dissenyadors d’Adlib ja han assumit que aquest any no hi haurà passarel·la tal com s’ha conegut fins ara. El Consell destinarà ajudes econòmiques als creadors locals per a altres esdeveniments de promoció, cosa que aquests valoren positivament, i també ha proposat una alternativa virtual.
I no només la passarel·la Adlib, que aquest any ha estat definitivament cancel·lada en el seu format clàssic, es pot oferir d’una altra manera. Moltes vendes també es faran per internet.
Tot i les alternatives que s’estudien, lamenten no mostrar, com Virginia Vald o Sandra Riera, d’S72 Hat, que fa tres anys que mostra les seves lligadures als capells i altres a la passarel·la.
Els dissenyadors eivissencs han explicat que aquesta mateixa setmana el Consell començarà a recollir les sol·licituds d’ajuts. Recordem que destinarà 150 mil euros per subvencionar promocions d’Adlib.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"